Re: (brak tematu)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 23:20:22 MET

Dnia Fri, 11 Jan 2008 17:38:53 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

> Licencja nie jest źródłem prawa, a także nie może ograniczać praw konsumenta,
> które reguluje obowiązujące prawodawstwo.

Poważnie? To czemu jeszcze nie rozdajesz Windowsów na ulicy? Jako
konsument masz przecież prawo robić z towarem, co zechcesz, a umowy i
licencje to dla tych co umieją czytać. Wykształciuchy przebrzydłe.

Wskaż proszę przepis w naszym prawodawstwie zabraniający stosowania
OEM-owego modelu licencjonowania. Jak znajdziesz to masz szansę wygrać
fortunę. Microsoft to bogata firma, nic tylko skubać.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/