Re: Vista i config.nt

Autor: MarkPunk <markpunkXXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 12:40:20 MET

> Jak nie potrafisz takiej prostej zeczy to nie bierz sie za to bo tylko
> zaszkodzic mozesz znajomym

Prosze - ten komentarz był zupełnie niepotrzebny, pytałem jak coś zrobić i
nie oczekiwałem tego typu pierdół, nie chcesz pomóc to nie zabieraj głosu w
dyskusji

w XP wystarczyło, że byłem zalogowany jako user z prawami administratora
otwierałem config.nt zmieniałem files i zapisywałem - bez zbędnych ceregieli

w Viście okazało się to dziwnie utrudnione - następnym razem będę mógł tez
pisac, że to jest strasznie proste ale póki co nie wiedziałem jak to zrobic