Re: Czym dorobic nowe rozdzielczosci ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 10:45:36 MET

Użytkownik "V" <marcin_mail2005WYTNIJTO@yahoo.pl> napisał w wiadomości
news:630c.0000072f.4784d129@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>
> Mam WinXP i kupilem monitor wide 20". Mam stara karte graficzna (Ati
> Rage Pro)
> 8MB (wiec na bufor ramki starczy), ktora obsluguje do 1280x1024
> standardowo.
> Pytanie brzmi: czym sobie ta nowa rozdzielczosc (pelne HD) dorobic ?
> RivaTuner
> nie obsluguje tej karty, wiec odpada. Stery Omegi - nic.
> Jakies sugestie, zanim dotrze do mnie nowa karta ?

Czekać cierpliwie... :)
Ale spróbuj...
We właściwościach monitora - PPM na pulpicie, Właściwości, Ustawienia,
przycisk Zaawansowane, Monitor, pole Ustawienia monitora.
Odhacz ptaszka przy "Ukryj tryby, których ten monitor nie może
wyświetlić". Jeśli karta ma możliwości, to pokażą się od razu po
zatwierdzeniu, bez konieczności restartu. Jeśli nie pomoże, pozostaje
zacisnąć zęby i czekać...

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!