Start polaczenia sieciowego z lini komend ?

Autor: Toonstruck <toonstruckWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 11:37:21 MET

Witam ... Mam problem z serverem zdalnym na win2003 a mianowicie zostalo
wylaczone polaczenie sieciowe no i oczywiscie polaczenie siadlo. Mam mozliwosc
odpalenia dysku/systemu ale w wirtualnym srodowisku (tzw. rescue-mode - z
wirtualnym hardware/siecia) - nie ma wlasciwych sieciowek i nie pokazuje
polaczen sieciowych. Tak wiec potrzebuje odpalic wylaczone polaczenie sieciowe
z lini komend w Win2003 (wykombinowalem ze dodam komeny do autostartu i odpale
serwer w normalnym trybie a one juz odpala siec). Ew. alternatywne mozliwosci
to zmiany w plikach na dysku i zmiany w rejestrze - jezeli ta droga mozna to
zrobic.

Z gory dzieki za pomoc
Toonstruck