Re: wysokie obciążenie procesora przy operacjach dyskowych

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 23:35:38 MET

> Na jednym z komputerów mam problem że przy jakichkolwiek operacjach dyskowych
> zużycie procesora skacze do 100%.

jaki proces? zaznacz w menedzerze pokazuj czas jadra i zobacz co
konkretnie sie dzieje

> Sprawdzilem tryb pracy napędów dysk w biosie i windowsie w trybie UDMA 5 napęd
> na osobnej taśmie w trybie UDMA 2.

inna tasma?
ilosc bledow crc w smart?

> Komputer Fujitsu plyta na chipsecie intel 845GE.
> Windows był reinstalowany ale nic nie pomogło, wgrane najnowsze sterowniki
> dostępne.

intelowskie do chipsetu?
sprobuj jakiejs poprzedniej wersji, najnowsze nie znaczy najlepsze,
smiem twierdzic ze wrecz odwrotnie

> Na identycznym komputerze obok nie ma takich problemów. Czy ktoś miał podobny
> problem? Ewentualnie jakieś sugestie co można sprawdzić?

sprawdz wersje sterownikow na tym kompie, zamien dyski, zamien
dyski razem z tasmami