Z Visty do XP Ech......

Autor: Normanex <nospam_at_onet.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 20:56:31 MET

Witam
Kupiłem laptopa z Vista Business. Chce zrobic upgrade do Win XP Pro i teraz
jest problem.
1) Dzwoniłem do Microsoftu i konsultantka powiedziała mi, ze jest taka
możliowść tylko muszę zainstalowac orginalny WinXP Pro, a nie mam takiego
(kazała mi pozyczyc od kogoś i zainstalować, a potem telefonicznie
zalegalizować, tylko nie mam znajomych co maja orginalny system).Mam
natomiast WinXp ze znanym serialem YWVHF........, ale nie wiem czy podając
jej ten serial przejdzie legalizacja i poda mi nowy klucz produktu.
2) Mógłbym zostac przy Viscie tylko plyty recovery z Vistą maja tyle
badziewia, ze szlag mnie trafia (office 30 dniowy, produkty hp do laptopa
itd..)Czy moge zainstalowac 30 dniową Viste i wpisac klucz produktu ze spodu
laptopa? Jeżeli tak to kiedy go wpisac jak Vista nie prosi o klucz produktu
podczas instalacji, tak jak to było z Win XP.
Poradzcie coś
pozdrawiam