Limit -prędkość połączenia

Autor: Karol <karol_at_onet.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 16:18:37 MET

Witam,

Jestem podłączony do sieci kablowej, mam przydzielone IP, maska, brame,
DNS-y, proxy. Admin ustawil mi karte sieciowa na 10 duplex czy cos takiego.
Jak sprawdzić czy mam prawidłowa prędkośc połączenia, a pytam dlatego, że sa
przypadki bardzo częste, że na strone google wchodzę 30 sekund, albo np.
sciągam jakis plik i początkowa prędkość jest ~65 k/s a nagle spada do 30,
20, 6k/s i z taka predkoscia pobiera - koszmar!. A sa przypadki-dni, że
wchodze na strone google w mig i pobieram pliki np. z predkoscia ~65 k/s.
Jak sprawdzic kto to blokuje, czy to nie wina admistratora sieci kablowej?.
Zglaszalem do admina, to przszedl jakis pracownik i powiedzial, że trzeba
poszukac po kablach i tak powinno byc.
To już szybsze lacze mam przez komórke.

Zaznaczam, że system zdrowy, dwa dni temu zostal reisnstalowany ze
wszystkimi aktualizacjami - teraz karta wyswietla mi sie jako 100 MB/s,
wczesniej po ustwaieniu admina byla 10MB/s.

Karol