Re: kontrola czasu pracy komputera

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 10:04:42 MET

Użytkownik "Piotr Pitucha" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fm4mgo$ocs$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości

> Ktoś mi miesza w komputerach, jeśli mógłbym powiązać aplikacje z
> czasem ich uruchomienia to wiedziałbym kto, Podgląd Zdarzeń to trochę
> mało bo czasami komputery zostają włączone na noc.

Acha, czyli jednak...
Ja zrozumiałem tak, że włączenie - naciskam POWER i się włącza, a Tobie
chodziło o to, by przy odpalonym systemie mieć "na talerzu" listę
programów odpalanych...
Hmm... ktoś mi kiedyś dość dawno mówił, a i czytałem, o założeniu łapy
(nie łaty) na powłokę, czy wręcz jądro. Poza tym coś mi się bardzo
mętnie kołącze, że jakoś można tak spreparować podgląd zdarzeń...
Zaraz, chyba mam...
Masz NTFS?
Włącz inspekcję... Wbudowane w system.

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!