Re: Vista - problemy z pulpitem

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 00:29:45 MET

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <just@ask.me> napisał w wiadomości
news:fm23ui$gmf$1@news.onet.pl...

> Nie, niech lepiej nie pisze bo zmienia proto i bede musial zrezygnowac
> z mojego konnekta, do ktorego nie ma juz updatow! ;)

To ja im tylko wyskrobię, że gygy mi pod wiśtą kuleje. Ale spróbuję tak,
zeby to nie było płaszczenie się. Ale i też nie napadanie "ach wy
tacy..."
Tak mi się skojarzyło z zobaczonym dziś w sklepie pewnym towarem -
napisane było - "worki, wytrzymałe".
To może ja się obrażę, że mnie workiem nazzywaj.ą, ze jest mnie trzy i
jestem mały :)) Tak mi się skojarzyło :)

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!