Re: wysokie obciążenie procesora przy operacjach dyskowych

Autor: Krzysztof Dmytrów <ked1908_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 21:14:04 MET

Hej

Podobno taka sytuacja może wystąpić, jeżeli na dysku występują bad
sectory. Wiem, że SMART wykazuje, że wszystko jest ok, ale sprawdziłbym
na Twoim miejscu dysk pod tym kątem. Jeżeli wykaże bad sectory, to to
może być powodem. Jeżeli nie, to nie mam pomysłu - może coś z
kontrolerem na dysku jest nie tak?... A jaki to dysk?

pozdrawiam
Krzysiek