Re: Vista - problemy z pulpitem

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 08:16:19 MET

news:1hb5rj3zh7d6e$.dlg@kwinto.prv...
> Zbliżone problemy sprawia w Viście program GG. Jeśli go masz -

Vide drobny element w prawym dolnym rogu...

> odinstaluj.

Hmm... Czy to-to (GG) jest źle napisane? Hmm... tryb zgodności nic nie
da?
Taki to szajs? Bo u mnie chodzi, ale mam XP... Tylko, że Visty coraz
więcej będzie, SMS-Express nie zamierza z tym nic zrobić? Chyba do nich
napiszę... ale nie wiem...

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!