Re: Autoodtwarzanie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 19:26:31 MET

In news:flvk85$g3b$1@zeus.man.szczecin.pl,
*Krzysztof Dmytrów* <ked1908@gmail.com> typed:
> Witam
>
> Jakiś czas temu wyłączyła mi się funkcja autoodtwarzania płyt CD/DVD.
> Nie wiem dokładnie, w jakich okolicznościach to nastąpiło, ale zdaje
> się, że spowodował to skądinąd doskonały firewall Online Armor (ale nie
> jestem pewien). Odinstalowałem go, ale problem pozostał. Próbowałem już
> wielu rzeczy - Tweak UI, w ustawieniach autoodtwarzania, ale wciąż nie
> startuje mi płyt. Nie jest to aż takie strasznie uciążliwe, ale
> chciałbym mieć możliwość uaktywnienia tej funkcji. Czy ktoś może mi
> pomóc, jak?

> [...]

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
wartość DWORD "NoDriveTypeAutoRun" = 00 00 00 95
wartosc binarna "CDRAutoRun" = 01 00 00 00
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CDRom
Wstaw wartosc DWORD "Autorun"= 1 włączony, 0 wylaczony
http://www.pctools.com/guides/registry/detail/1142/