Re: Ustawienie pamięci wirtualnej

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 16:55:23 MET

Dominik pisze:
> Witajcie
> Na ustawić należy prawidłowo pamięć wirtualną żeby komputer najlepiej
> chodził
> jeśli mam 2 kości pamięci operacyjnej 1. 256 2. 1024. chodzi mi o
> wartość min. i
> max. szukałem już przez google i każdy podaje coś innego.
>
> Z góry dziękuje za informacje
w zależności od potrzeb. jeśli Twój system i programy potrzebują mniej
(zakładamy, że zawsze), ustawiasz brak pliku pamięci wymiany
(ryzykowne), jeśli nie wiesz, pozwól windowsowi określić lub ustaw
sztywny rozmiar (pewnie miejsca na dysku nie brakuje, więc możesz
ustawić powiedzmy 1024M min i max) to nie będzie się plik fragmentował,
spowalniając pracę.

ps. ja np przy 2 GB RAM i Win XP HE na laptopie HP NX7400 mam 2 GB
pamięci wirtualnej.