Re: Autoodtwarzanie

Autor: adam9870 <adam9870_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 13:43:40 MET

Krzysztof Dmytrów pisze:
> Witam
>
> Jakiś czas temu wyłączyła mi się funkcja autoodtwarzania płyt CD/DVD.
> Nie wiem dokładnie, w jakich okolicznościach to nastąpiło, ale zdaje
> się, że spowodował to skądinąd doskonały firewall Online Armor (ale nie
> jestem pewien). Odinstalowałem go, ale problem pozostał. Próbowałem już
> wielu rzeczy - Tweak UI, w ustawieniach autoodtwarzania, ale wciąż nie
> startuje mi płyt. Nie jest to aż takie strasznie uciążliwe, ale
> chciałbym mieć możliwość uaktywnienia tej funkcji. Czy ktoś może mi
> pomóc, jak?

> [...]
Spróbuj zmienić ustawienia usługi Cdrom. W tym celu uruchom Edytor
rejestru, przejdź do klucza zawierającego ustawienia tej usługi, tj.
HKLM/SYSTEM/CurrentControlSet/Services/Cdrom a następnie edytuj wartość
AutoRun zmieniając jej dane z 0 na 1 w systemie szesnastkowym. Po
zakończeniu najlepiej uruchom ponownie system.