Re: Akceleracja x264 AVIVO

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 13:55:37 MET

Adramelech pisze:
> Witam
>
> Jak używać sprzętowej akceleracji dekompresji h264 zaszytej w kartach
> graficznych Radeon HD? Mam film w mkv z kompresją h264 i chciałbym użyć
> sprzętu by obejrzeć ten film. PowerDVD7 nie wczytuje mkv, a kodek który
> instaluje się w systemie obciaża CPU bardziej niż ffdshow, wiec zgaduje że
> nie używa grafiki.
> PowerDVD nie czyta także kontajnera mp4, wiec jaki materiał z h264 trzeba mu
> zapodać by ta sprzętowa akceleracja miała miejsce?

Media Player Classic - Home Cinema, ustawiasz wyjście EVR i powinno
działać (albo i nie ;) ). Ostatnie wersje MPC-HC mają też wbudowany
dekoder H.264, który potrafi używać wsparcia sprzętowego - to na razie
dość wczesna wersja, więc ma jeszcze sporo problemów, ale mimo wszystko
dobrze się zapowiada.

http://forum.doom9.org/showthread.php?t=123537&page=39

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is