Re: Jak "przedluzyc"waznosc legalnej Windy XP?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 10:59:47 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1u5bzze70eznl$.xjdc17k5ptj8.dlg@40tude.net...
> Spoko, ja mam co prawda tylko 63 a jakoś radzę sobie z linuksem. Nie
> taki
> diabeł straszny choć są rzeczy które potrafią zdrowo wq.... Od razu ci
> powiem żebyś instalował Ubuntu albo Debiana.

To trochę tak, jakby ktoś powiedział "Kup peceta albo komputer" :))
Ubuntu jest Debianem akurat :)) http://www.ubuntu.pl Ściślej - jest na
nim oparty... Czyli chyba moje stwierdzenie jest uprawnione :)

> Albo taki rodzaj którego używa koleś z sąsiedztwa co się zna :)

No, chociażby :)
Powodzenia :))

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!