Re: Jak "przedluzyc"waznosc legalnej Windy XP?

Autor: Rylen <rylenSPAM_at_man.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 08:36:09 MET

U¿ytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:3943gk90foi3.1fenajm4eehvv.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 6 Jan 2008 20:39:29 +0100, Rylen napisa³(a):

> Je¶li to by³ OEM to IMO masz przer±bane. Ale mo¿e jest jaka¶ opcja ¿eby
> OEM-a po awarii zarejestrowaæ ponownie taniej? Pogadaj z MS.
> --
> Jacek

No coz ! W tej sytuacji corce oddam swoja Winde XP(OEM) ktora teraz kupilem
(aby byc tez legalnym) Ale skoro los (Bill G.....) mi pokrzyzowal plany
to poprosze kogos aby mi zainstalowal Linuxa i tyle! Choc w moim wypadku
licze sie z trudnosciami bo za 2 lata koncze 70lat i umysl juz nie taki jak
kiedys.
No, ktos powie ze 80ciolatki tez na Linuxie pracuja.Ale % takich zdolnych
uzytkownikow; znikomy. Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam w Nowym Roku!

Rylen