Re: [OT] Irc pod Operą

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 11:09:49 MET

Dnia Sat, 5 Jan 2008 19:15:02 +0100, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

> udało mi się bowiem podłączyć
> do lublin.irc.pl - nie dostałem listy kanałów, ale połączyłem się w ciemno z
> #polska i

Ha! nie dostałeś listy kanałów bo ich nie ma, po prostu. Nie ma żywej
duszy. Dopiero przed chwilą wpadłem na pomysł założenia swojego kanału
(hobo) i czekam na testerów :)
A serwer krakow.irc.p, wyglada na nieczynny/niedostepny. Sądzę tak dlatego
że przy lublinie mam adnotację (Dostępny) której brak przy krakowie.

--
Jacek