Wyszukiwanie z pulpitu systemu Windows 3.01 dla programu One Note 2007

Autor: Marian <w.marian1_at_op.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 20:11:30 MET

Szanowni Panstwo.Byc moze pytania kieruje do niewlasciwej grupy ale taka
wlasnie mi sie trafila wiec prosze o wyrozumialosc. Posiadam od grudnia
pakiet Office 2007 dla uzytkownikow domowych zawierajacy programy: Word
Excel Power Point oraz One Note .Chcialbym zainstalowac na komputerze
program wyszukiwanie z pulpitu systemu Windows 3.01 dla systemu Windows
XP(KB917013) gdyz "domaga sie go" program One Note. Problem moj polega na
tym iz nie wiem jaka wersje pliku sciagnac i zainstalowac (ta 4,6MB czy
4,7MB?)
Mam tez jeszcze drugie pytanie: Czy w przypadku kiedy z komputera korzystaja
dwie osoby majace na nim rozne konta beda one mogly korzystac z tego
programu kazda na swoim koncie czy tez bedzie on dostepny tylko dla tej na
koncie ktorej go zainstalowano? Za ewentualna pomoc z gory dziekuje . Z
Powazaniem Marian.

ponizej zamieszczam link do wirtyny pobierania programu:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=738fc2de-49b9-4e69-9227-2206277ab7c9&displaylang=pl