Re: [OT] Irc pod Operą

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 19:11:25 MET

Dnia Sat, 5 Jan 2008 18:33:28 +0100, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

> Czy komuś z Was udało się skonfigurować Operę do korzystania z IRCa?

Z ciekawości spróbowałem i nic, nie ściąga listy kanałów. Żadnego
komunikatu o problemach z serwerem, jedynie po timeoucie mam komunikat:
Liczba kanałów: 0.
Ale ciekawostka, konto jakie założyłem na krakow.irc.pl ma żółty dymek z
wykrzyknikiem. Ciekawe co to znaczy? Czy to ikonka IRC-owego konta czy
sygnał że coś z konfiguracją nie tak?

--
Jacek