Problem z zainstalowaniem XP

Autor: KMAJSZEK <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 16:57:26 MET

Witam, podczas próby instalacji XP po krótkim czasie pojawia się komunikat
następującej treści:
"Nie można załadować pliku setupdd.sys
Kod błędu 4"
Dalej instrukcja jak zakończyć instalację. W czym może być problem?
Próbowałem już z innymi płytami instalacyjnymi, innymi napędami CD a teraz
zastanawiam się skąd wziąć inny twardy dysk, nie wiem jednak czy to ma sens.
Jeśli myślicie że tak to będę musiał się bardziej o niego postarać.
Komputer ma takie podstawowe parametry:
Procesor PIII 600
Pamięć 256MB
Dysk 10GB
Nie wiem jak sprawdzić jaki to model płyty głównej, wiem jednak że to
komputer HP więc płyta chyba też ich lecz konkretnego modelu nie znam.
Dziękuję i Pozdrawiam.