Re: Blokowanie stron www z konfiguracją po sieci.

Autor: Tomek z Wawy <tomek_z_wawy_at_tlen.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 12:14:59 MET

On 4 Sty, 11:59, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> A jak jest zrobione wyjście do Internetu?
>
> Bo takie "cuda" robi się na bramie internetowej po prostu,
> nie na stacjach pojedynczych. W przypadku ISA Server możesz
> nawet robić reguły (i dostęp do sieci) per-użytkownik, o
> ile mi wiadomo (normalnie tylko per-IP).

Od mojej strony jest tylko Edge VPNowy, który łączy mnie z kolejną
podsiecią, nie ma tu żadnego serwera pośredniczącego. Na Edge'u mogę
zablokować niektóre porty, ale mi nie o to chodzi, chcę tylko
ograniczyć dostęp do specyficznych stron. To może być jakiś prosty
program byle dało się w nim dorzucać adresy poprzez sieć.