Błąd KMODE_EXCEPTION

Autor: Andrzej <wolanski_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 11:23:17 MET

Witam
System Win2k SP4 z poprawkami.
Od trzech dni walczę z błędem STOP 0x1E KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
0x00000005,0xBFE8BA36,0x00000000,0x00540054
Adr. BFE8BA36 base at BFE71000
Date Stamp 3eaf051d NDIS.sys

Błąd związany z kartą sieciową, po jej usunięciu lub wyłączeniu
system pracuje stabilnie.
Odinstalowywałem (w trybie awaryjnym) i instalowałem na nowo sterowniki,
zmieniałem karty na inne, czyściłem rejestr z wpisów i cały czas to samo.

Na tym samym komp. mam zainstalowany XP Pro SP2. Jeżeli bootuje z niego
nie mam żadnych problemów. Wszystkie karty są wykrywane i pracują.

Co może być przyczyną takiego zachowania ?

Pozdrowienia
   Andrzej