Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 07:45:32 MET

Dnia Thu, 3 Jan 2008 23:36:37 +0100, chiroproktolog napisał(a):

> IMO to czysto marketingowe zagranie aby skłonić do używania Windows
> użytkowników z mózgiem strusia czy kurczaka lub nawet całkowicie
> pozbawionych tego organu - dla mnie, który się uczył co to jest mutex w NT
> 3.1 Vista to chory system... Po prostu uczy klikania OK bez myślenia...

Dokładnie - o ile wcześniej użyszkodnik mógł się jeszcze zastanowić nad tym
co oznacza dany komunikat, to teraz widząc ostrzeżenie o niebezpiecznej
akcji kilka razy na godzinę (każde wymagające 3-4 kliknięć "jesteś pewny że
jesteś pewny?") po prostu zupełnie straci czujność.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004