[Prosba do dobrej duszy] Office 2007 Pro PL OEM

Autor: Salata <salata_at_wytni.poczta.fm>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 22:23:35 MET

Witam,
mam olbrzymia prosbe. Ze swojego roztargnienia zgubilem nosnik do Offica
2007 Professional PL OEM, a musze dodac pare skladnikow. Czy, ktorys z
grupowiczow moze ma taka plytke i sklonny bylby udostepnic lub nagrac i
wyslac? Oczywiscie pokryje wszystkie koszty. Czasu nie mam, zeby czekac,
az z MS zechce mi ja przyslac dodatkowo za 'drobna oplata'.

Pozdrawiam
Marcin