problem ze zdalnym pulpitem

Autor: rumbum <rumbum_at_bumbum>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 21:10:07 MET

Nawiązując do wątku dotyczącego braku szybkiego przełączania
użytkowników w Windows 2003 chciałem skorzystać ze zdalnego pulpitu jako
surogatu tej funkcjonalności. W tym celu dodałem odpowiedniego
użytkownika do listy loginów mogących korzystać z tego typu połączeń.
Jednak podczas logowania pojawia się następujący komunikat:

"The client could not connect. You are already connected to the console
of this computer. A new console session cannot be established."

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć dlaczego nie mogę skorzystać ze zdalnego
pulpitu w takiej sytuacji? A może przy tego typu połączeniach należy
dodatkowo coś poustawiać?

Będę wdzięczny za wskazówki i pomoc.

rumbum