Re: Konwersja poczty z Thunderbirda do Poczta Systemu Windows - jak ?

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 18:04:38 MET

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:8osnovd97622$.dlg@fqdn.goomisha.pl...
> Jest rozszerzenie do tego ImportExportTools (MboxImport enhanced) -
> <https://nic-nac-project.de/~kaosmos/mboximport-en.html>

Otóż to. Okazało się, że miałem tę wtyczkę ale w wersji starszej 0.5.8 bez
opcji exportu do np. EML. Co więcej, aktualizacja jej pokazywała, że nie ma
nowej wersji dostępnej :)
Pobrałem tę co wskazałeś, zrobiłem export całej poczty, potem drag'n'dropem
przesunąłem wszystko do poczty systemu windows. Reszta to kosmetyka. I teraz
właśnie wszystko działa jak trzeba.
Dziękuję za pomoc i żegnaj thunderbirdzie! :)

pozdrawiam
BR