XP problem ...

Autor: Piotr <piotrbielecki_at_tlen.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 23:18:13 MET

Po reinstalacji XP nie mogę pozbyć sie czegokolwiek co znajduje się w
partycji C ..jeśli chcę wyrzucić coś z pulpitu to wyskakuje monit : nie
można usunąć ..X ... nie można odnaleźć podanej ścieżki ..Upewnij się, czy
podana została poprawna ścieżka.
Muszę kopiować np. do part. D i dopiero pozbyć się smiecia...
Poradzcie coś ......

...acha jeszcze jedno ....w partycji C pojawiły sie jakieś kopie ..duplikaty
plików systemowych o nazwach :
scXXe (x wyświetla się jako kwadracik ...rozmiar 248 KB) powinno i jest
obok tego pliku scope ..
i jeszcze jedno :
BOXXLOX.TXX (ponownie X wyświetla się jako kwadracik ...rozmiar 0 KB) jest
też oczywiście BOOTLOG.TXT obok .... i nie można tych goowien się pozbyć
nawet z DOSa . Program DOSowy mówi że plik ma nieprawidłową nazwę...
Proszę o jakąś radę ....