Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 21:53:12 MET

Dnia Wed, 02 Jan 2008 20:30:49 +0100, Osadnik napisał(a):

> Na drugim dysku? I nie ulega fragmentacji?

Na drugim dysku jest "highly recommended" ;-). Ale niekoniecznie musi
być na osobnej partycji. Ponadto system plików nie ma tu żadnego
znaczenia, toż to jest tylko jeden plik a nie tysiące.

Jak ustawisz stały rozmiar to fragmentować się nie będzie.

> Ale User (czyli ja) gmerał na partycji z pagefile.sys, linuks nie usunął
> tylko JA usunąłem swiadmie spychając fakt usunięcia do podświadomości.

Chodzi mi generalnie o fakt gmerania pod obcym systemem. Windows pewnie
by nie pozwolił usunąć tego pliku...

> E tam, nie ma kłopotów, GRUB bardzo ładnie wygląda.

GRUB jest OK - pod warunkiem, że stoi na własnej partycji. Niektórzy
jednak próbują zastąpić Linuksem Windows Explorera i wtedy bywają już
spore niespodzianki :-). Zwłaszcza gdy mowa o NTFS.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/