Re: Połączenie BlueConnect na Viście

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 14:53:20 MET
Message-ID: <qadmfjunaoex.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Wed, 02 Jan 2008 13:47:21 +0100, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

> Michal Kawecki pisze:
>> Dnia Wed, 02 Jan 2008 11:38:24 +0100, Marek 'marcus075' Karweta
>> napisał(a):
>>>>> Pomocy!
>>>> Czyli na strony Ery wchodzisz, a na inne nie?
>>> Tak jest.
>>
>> Nie znam tego programu Ery, więc nie będę się wymądrzał, ale jeśli może
>> to być pomocne to szukałbym w okolicach jego konfiguracji albo w Erze.
>> Bo to o czym piszesz przypomina mi analogiczną sytuację występującą w
>> Neostradzie; po zalogowaniu się na testowe konto
>> rejestracja@neostrada.pl też można wchodzić jedynie na strony TPSA, a
>> reszta jest zablokowana. Pełen dostęp uzyskiwało się dopiero po
>> zalogowaniu się na konto użytkownika.
>
> No niby tak, ale działają mi IRC, newsgrupy, poczta i GaduGadu/Jabber...
> :-/

Gdyby winien był system (antywirus/firewall/szkodnik), to nie chodziło
by nic na protokole html. A jednak strony Ery wchodzą.
Może Era nie blokuje innych protokołów.

Możesz ewentualnie spróbować zresetować TCP/IP oraz Winsock. Odinstaluj
też (wyłączenie NIE wystarcza) wszelkie antywirusy i firewalle. Ale, jak
powiedziałem, dla mnie będzie to krok raczej zbędny.

Linki:

Jak rozwiązywać problemy z łącznością TCP/IP w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/314067/PL/

Jak zresetować protokół internetowy (TCP/IP) w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/299357/PL/

Jak sprawdzić, czy wystąpiło uszkodzenie klucza Winsock2 i usunąć błąd
http://support.microsoft.com/kb/811259/PL/

http://www.cexx.org/lspfix.htm

-- 
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki
Received on Wed Jan 2 15:00:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 02 Jan 2008 - 15:42:01 MET