Właściwości: Ekran - problem z dostępem

Autor: Przemek <przekor1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 13:02:56 MET

Witam szanownych forumowiczów !!!
Mój problem polega na tym, że komp z Win XP Pro SP2 złapał wirusiki ale
udało mi się je wywalić i nie musiałem go przeinstalować. Jednak małym ale
istotnym skutkiem ubocznym teraz jest to, że nie mogę się dostać w żaden
sposób do własciwości ekranu ani z pulpitu ani poprzez Panel sterowania.
Objawia się to tym, że klikam np. w Panelu Sterowania > Ekran i dalej nic
się nie dzieje. To samo jak chcę się dostać przez Pulpit (prawoklik >
własciwości) i nic.
Czekam na jakąś pomoc. Z góry dzięki.