Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 11:09:05 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:flea7e$l7f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> A potem zupełnie znikło mi to z pamięci. dopiero przy przeglądzie
> partycji - zorientowałem sie ze na partycji PAGEFILE, brakuje
> PageFile.SYS

To coś nie-halo, gdyż system, w razie braku tego pliku, sam go sobie na
nowo tworzy przy starcie, chyba, że jego położenie odwołuje się do
nieistniejącego adresu, czyli, że np. nie ma partycji (w sensie
widzianej literki, niestety, NT odwołuje sie tam przez literkę).

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!