problem z instalacja MUI na W2K3

Autor: Reetah <reetah_at_reetah.org>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 00:43:29 MET

Mam następujący problem. Podczas instalowania interfejsu wielojęzycznego
MUI dla Windows 2003 pojawia się monit o włożenie cd-romu z Service Pack
2. Niedogodność polega na tym, że nie mam takiej płyty, Service Pack
ściągnięty był przez Windows Update. Próbowałem wypalić obraz z SR2, tj.
sam katalog i386, i podmontować go za pomocą Deamon tools. Niestety, bez
rezultatu.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem i mógłby poratować jakąś radą jak
umożliwić pakietowi instalacyjnemu MUI dostęp do potrzebnych mu plików z
Service Pack 2?

Reetah