Re: Jak pobrac _wszystkie_ poprawki do XP?

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_püblicënëmy.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 21:49:21 MET

z/svc nabazgrał:

> Jeśli miałeś na myśli to, że poprawka KB909095 mojemu systamowi jest
> po prostu już nie potrzebna (bo to, co ona robi zawiera się gdzie
> indziej) i dlatego WU mi jej nie pokazuje, to dlaczego mogłem
> zainstalować ręcznie KB909095 i nie dostałem komunikatu od
> instalatora, że tej poprawki już nie trzeba instalować?

A wróć, nakłamałem szpetnie.
KB909095 nie jest wyświetlany na WU bo to po prostu niepewny hotfix, którego
nie zaleca się instalować pochopnie. Instalator KB931784 zawiera pliki w
wersjach z hotfixem i bez, które rozwijane są równolegle. Instalacja
KB909095 po KB931784 powoduje zmianę plików z 5.1.2600.3093
(xpsp_sp2_gdr.070227-2254) na 5.1.2600.3093 (xpsp_sp2_qfe.070227-2254) - tak
czy siak masz najnowszą wersję systemu, jeno z innymi błędami do wyboru.
Automatycznie dostajesz tylko aktualizacje z głównej linii produkcyjnej, a
te z linii hotfixowanej potajemnie lądują w
%systemroot%\$hf_mig$\KBXXXXXX\SP2QFE\ Wszystko to ładnie wytłumaczone jest
w http://support.microsoft.com/kb/824994