To urządzenie może działać szybciej - dysk USB Toshiba

Autor: Raff <raf_at_mm.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 17:12:33 MET

Witam,
Nie znalazłem w sieci rozwiązania, więc pytam Was, może ktoś wie...
Kolega ma dysk USB o symbolu jak wyżej. Transfer był szybki - na
stacjonarnym, laptopie, u mnie też;-) Wszędzie os to XPSP2 - raz
mediacenter, raz home, raz profesional. Pożyczył ten dysk znajomemu,
który ma stary komputer, tylko z portem USB 1.1. No i jak odebrał dysk z
powrotem to u niego też zaczął pracować w wolniejszym trybie, i po
podłączeniu jest komunikat że "To urządzenie może działać szybciej w
trybie Hi-speed..." Inne urządzenia (pendrive'y np) pracują normalnie, w
trybie USB2.0 - a tu 3GB wlecze się ok.45 minut. Może mi ktoś z Was
powie, co mogło się zmienić w dysku po podłączeniu go do wolniejszego
portu? Efekt występuje zarówno na jego laptopie jak i na moim
stacjonarnym. Przyznam, że na stronie Toshiby nie mogłem nic znaleźć.
Pozdrawiam
Raff