Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 23:16:44 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>Przecież licencja OEM nie daje Ci praw własności. Dostajesz jedynie
>prawo do użytkowania systemu na warunkach określonych przez jego
>producenta. Jak chcesz być właścicielem (no, nie do końca jednak), to
>kup BOX-a.

Tak tak. Tylko nie mogę sobie gmerać w bebechach tego boksa, nie mogę go
rozparcelować na fafnaście mniejszych produktów i posprzedawać, nie
mogę...
Własnie o to mi chodzi. Z jednej strony udajemy, że to dzieło, z drugiej
udajemy że to obiekt materialny. A z każdego "świata" bierzemy to co
niekorzystne dla konsumenta.
I to jest IMHO chore.

--
[------------------------] Podwójne  życie  z reguły oznacza połowiczny