Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 20:36:10 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Wojciech "Spook" Sura"
>Zapłaciłeś raz za system, który wolno Ci zainstalować na jednym komputerze =
>jednej płycie głównej, na co się zgodziłeś (warunki licencji). Nie wiem,
>gdzie każą Ci jeszcze raz za niego płacić.

Szkoda, że jeszcze nie napisali, że wolno mi go używać tylko w piątki
między siedemnastą, a siedemnastą dwanaście w żółtej koszulce i
czapce z dzwoneczkiem. O to mi właśnie chodzi. Chyba, że jesteś mi w
stanie udowodnić, że wytworzenie programu, który mogę używać od
siedemnastej do siedemnastej dwanaście jest znacząco tańsze od
wytworzenia programu, którego mogę używać całą dobę.

Agitować. :-)

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' myślenia.