Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 19:16:05 MET

Wojciech "Spook" Sura log:
[...]
> Natomiast aktywowanie systemu, jakie opisuje Michał Biek (po wymianie
> sprzętu, mówiąc przez telefon MSowi, że była to wymiana gwarancyjna) jest
> dla mnie po prostu bezczelnym oszustwem: za OEM płaci się mniej właśnie
> dlatego, że system jest przywiązany do komputera - i na takie warunki
> zgadzamy siÄ™ podczas instalacji systemu i jego aktywacji.
[...]

Guzik z pętelką. Panu z M$a powiedziałem prawdę, że płyta się spaliła
(uszkodziła).
Zapytał ino konkretnie co było powodem i na ilu PC jest zainstalowany XP
oraz która to jest aktywacja.
Prawdę rzekłem, że to i to, i że na 1-nym oraz że 2-ga
...no i smyk nową *aktywację* "przepuścił".
Aha, o okres gwarancyjny czy gwarancję na płytę nie pytał ... może
zapomniał...!;-)

--
"...80% dorosłych umie dobrze czytać
ale tylko 40% onych rozumie to co czyta..."