odzyskanie starego konta po odzyskaniu systemu przez konsole

Autor: nolina <nolina_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 12:52:30 MET

Witam ponownie.
Jeden problem już rozwiązałem w innym poście i teraz dalsze nowe problemy...
Otóż odzyskałem system poprzez konsole odzyskiwania systemu-włożyłem cd z
win,wcisnąłem R i postępowałem jak piszą na stronie Microsoftu odnośnie
odzyskiwania systemu.Komp wstał i... utworzył nowe konto o nazwie właściciel
oraz zmienił literkę partycji dysku.W związku z tym to co było zainstalowane
na dotychczasowym koncie nie działa/nie ma.W katalogu documents and setting sa
katalogi moich pop.kont all users i to moje poprzednie oraz to nowo utworzone
-właściciel.Co zrobić by przywrócić swoje dawne konto i wszytko grało jak
wcześniej?
Z góry dziękuje!