Re: vista - pytanie do fachowców

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 20:37:32 MET

Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> To nieprawda. Pytania dotyczą wyłącznie funkcji wpływających na
> działanie całego systemu. Logicznym jest, że prawo do zmiany takich
> funkcji ma wyłącznie jego administrator.

Mam spore wątpliwości. Jaki wpływ na działanie systemu ma np. benchmark
3DMark? Albo odtwarzacz muzyki DeliPlayer? Albo setki innych
niepodpisanych programów? Bo to tylko o to chodzi z żółtą ikoną UAC
(inne kolory mają inne powody), a to jest najczęstsze.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8