Re: DOSowy - pełny ekran na XP - obraz mało czytelny (jakby podwójna czcionka )

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 17:02:45 MET

In news:11m7yrjzk4qig.17wl2i9a4s4h3.dlg@40tude.net,
*jack* <shineme-wytnij@gazeta.pl> typed:

> Dodam jeszcze tylko ze normalny terminal windowsowy CMD działa na fuul
> ekranie doskonale.
> Znalazłem Tame dos 5 i on radzi sobie z pełnym ekranem ale walcze aby
> korzystał z polskich czcionek jeszcze bo sie opiera. ale na tej samej
> grafice Tame dos działa doskonale i tu mu karta nie przeszkadza wiec stąd
> moje wahanie czy to grafika czy zaleznośc systemowa.

A próbowaleś uruchomic ten program w trybie zgodności ze starszym systemem?.
Kiedys to testowałem na przykladzie aplikacji do kosztorysowania RODOS,
objawy były takie jak u Ciebie, a gdy dałem na pliku uruchamiajacym tryb
zgodności z XP to wszystko poszlo poprawnie - ten "numer' zastosowałem pod
Vista.