Re: Jak odinstalować poprawkę? VISTA

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 16:02:16 MET

On 30 Lis, 21:27, Piotr Palusiński <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:

> Z tego rozumim (po numerze błedu), że poprawki zostały popbrane, a nie
> zainstalowane- czy tak?.
> Zajrzyj do folderu C:\Windows\SoftwareDistribution\Download\Install\ - tu
> siedza te instalki, teraz PPMyszka/ "uruchom jako administrator" na
> kolejnych plikach i zainstaluj je ręcznie.

na etapie oczyszczania dane z tych folderów zostały usunięte, a same
foldery dostały nowe nazwy. WU nie chciał po prostu pobrać poprawek.
Poddałem się i przywróciłem system. Poprawki wróciły ale tylko na
liście programów zainstalowanych. W historii pobierania WU jest pusto.
System pracuje stabilnie. Sprawdzę tylko jeszcze później czy w/w klucz
odzyskał odpowiednie uprawnienia. W każdym razie jest to strasznie
pokręcone. MS mógłby zrobić coś, aby można było odinstalowywać
wszystkie poprawki, no i przywracanie systemu pozostawia trochę do
życzenia. Nie wszystko jest przywracane jak się okazuje...