Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 00:02:21 MET

Użytkownik "Mikołaj Bartnicki" <mikolaj.bartnicki@gmail.com> napisał w
wiadomości news:1193605807.567498.95260@v3g2000hsg.googlegroups.com...
> Gdzie te bzdury? Napisałem, że wg podlinkowanego testu (czyli tego:
> http://www.matousec.com/projects/windows-personal-firewall-analysis/leak-tests-results.php

Piekielnie jestem ciekaw, jak by się sprawił Kerio 2.1.4 i 2.1.5, ten,
co bezpośrednio odpączkował z poprzedniej wersji Tiny PF.

> wyniki. Wiem, że jako MVP nie bardzo możesz krytykować wytwory
> Microsoftu, ale wybacz...

Teraz i tak to jakoś chodzi... ale jeszcze za czasów
przed-servicepack-owych słyszałem/czytałem, że ten FW jest... nie powiem
do czego, bo dzieci mogą czytać.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej