Re: Windows Live Mail Desktop

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Sun 30 Sep 2007 - 22:40:23 MET DST

> Nie wiem jak mam to rozumieć, ale postąpiłem zgodnie z intuicją
> (przeczytałem wszystkie info), zassałem instalatora i przy próbie
> uruchomienia instalatora otrzymuję nadal komunikat: "W tym systemie
> operacyjnym nie można zainstalować programów Windows Live.".

A może spróbujesz zainstalować aplikację przy użyciu funkcji Compability ?

Prawoklik na pliku i zaznaczasz opcje na karcie Compatibility.
Ewentualnie Compatibility Wizard.

Aplikacje 32-bitowe na 64-bitowum Windows Vista uruchamiane są przy
użyciu WoW64.

Dużo informacji na temat zgodności aplikazji z Windows Vista znajdziesz
na stronie http://technet.microsoft.com/en-us/windowsvista/aa905066.aspx.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net