cache IE - gdzie lezy historia formularzy?

Autor: Amber <newsgrabber_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Sep 2007 - 13:22:41 MET DST

mam taki problem, że jeden z użytkowników z bramki sms-owej wysyła w
godzinach pracy nieeleganckie smsy do pewnej osoby, również pracującej
w firmie. szczerze mówiąc nie monitoruję całego ruchu wychodzącego
www, i nie chciałbym tego robić. ale sprawa zaczyna się w tym momencie
ocierać już o nękanie (kilka sms-ów codziennie), więc chciałem podjąć
jakieś kroki. ograniczyłem się do przejrzenia historii przeglądarek,
ale nadawca prawdopodobnie kasuje odwołanie do bramki z historii
swojej przeglądarki.

pomyślałem jednak, że być może numer telefonu ofiary został wrzucony
do cache. wiecie, jak wypełnia się ponownie to samo pole na formularzu
www (tu: numer ofiary na stronie bramki), IE rozwija w dół taką
roletkę, gdzie można znaleźć poprzednio wpisywane wartości. powinien
tam być numer telefonu ofiary. i wydaje mi się, że ta wartość ma
szansę przetrwać usunięcie z historii danej domeny bramkowej.

gdyby dało się przeszukać cache potencjalnych nadawców i wyłuskać ten
numer, można by podjąć dalsze kroki. niestety - robiłem testy u
siebie: IE pamięta/podpowiada wartość pola, jeśli wejdzie się "z
palca" na tę samą stronę, po usunięciu jej z historii. ale nie mogę
wyłuskać, gdzie ta wartość może leżeć na dysku. pewnie gdzieś w
okolicach cache'a, ale nie mogę znaleźć. czyżby zawartość była
szyfrowana?