Re: Jaki system dla notebooka

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 30 Sep 2007 - 02:05:43 MET DST

Użytkownik "Piotr" <bonanzas@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fdl40j$2taq$1@news2.ipartners.pl...
(lista marzeń) :)))) :D
> Czy biorąc pod uwagę powyższe warto w ogóle interesować się Vistą, czy
> dać sobie spokój? Jeżeli warto, to czy da się na takim notebooku
> odpalić i bez problemu używać Aero?

Od razu Ci mówię - odstaw Wiśta-wio I weź "Łindołsa" ikspe :)
Jeśli masz 1 giga pami.ęci, to Wiśtę odpuść - ja testowałem - ślimaczy
na P4HT 3 GHz 1G RAM.
"ekspi" na sprawnym sprzęcie chodzi ślicznie. Mam i do W2k na razie
powrotu nie przewiduję. W2k jest dobry, aaale kapkę mataczy ze sterami.
Od momentu, jak poprawiłem wtyczkę zasilania dysku systemowego, XP ANI
RAZU nie zaśpiewał "Łezka do łezki, aż będę niebieski, w smutnym,
kolorze BSoD"... :) A katowałem go nieprzeciętnie (naprawdę okrutnie)(bo
i tak reinstalacja) - wszystko wytrzymał. XP to (słowami znajomego
admina, ufam mu, bo wie, co mówi) "rozdmuchana ciota, rozwora", ale
umiejętnie potraktowana potrafi sprawić przyjemność.
Gdyby nie pas cnoty od Billa Bramki... :))
A Ty, biorąc jakikolwiek system, kładź na jego użyteczność, stabilność,
pewność... Na najbliższej Olimpiadzie ma być XP, bo Wiście nie ufają, ze
nie zrobi "wio" w newralgicznym momencie...

--
LH
"Ten, kto nie ceni i nie szanuje przeszłości,