Re: Wirus i pad systemu - od czego starują windowsy?

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Sat 29 Sep 2007 - 08:51:13 MET DST

Sławomir Stępniak <slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote:

> PLik regedit, to edytor rejestru, sam rejestr to pliki:

Znaczy żyłem w nieświadomości, byłem przekonany, że rejestr jest
zawarty w regedicie i chcąc wykonać kopię rejestru wystarczy
skopiować właśnie regedit. Nic, całe życie się człowiek uczy :-)

> %systemroot%\CONFIG\SYSTEM
> %systemroot%\CONFIG\SAM
> %systemroot%\CONFIG\SECURITY
> %systemroot%\CONFIG\SOFTWARE
> gdzie %systemroot% to (typowo, jeśli nie zmieniono domyślnych)
> dla:
> Windows XP - C:\Windows\SYSTEM32
> Windows2000 - C:\WINNT\SYSTEM32

Tutaj wszystko wydaje się OK, znaczy pliki istnieją, dają się
kopiować, więc są ciągłe. Zastanowiło mnie natomiastco innego:
mniej więcej w momencie,kiedy się wydażyła katastrofa została
wykonana kopia pliku system, kopia ma rozszerzenie .alt.
Pozostałe kopii żadnych nie mają za wyjątkiem security, który
owszem ma (.sav), ale sprzed roku.

> Ale skoro W2000 to może coś takiego:
> Różnice między funkcją Naprawa ręczna i Naprawa szybka w
> systemie
> Windows 2000
> http://support.microsoft.com/kb/238359/pl
> I stamtąd 'Naprawa ręczna'

Niestety, to już sprawdzałem wcześniej, zarówno naprawa ręczna
jak i szybka wykładają się już na pierwszym kroku z powodu
niewidzenia starego systemu.

J.