Re: Wirus i pad systemu - od czego starują windowsy?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 29 Sep 2007 - 02:27:16 MET DST

news:fdk4li$f0e$1@node1.news.atman.pl...

> Ech, z rozpędu pominąłem istotna informację: system to W2000
> Professional. A ten mail, to jakaś typowa V1@gra była.

A ten Obtłuk Expires... tzn. Outlook Express, to w której wersji był/
Oryginalnie montowany z W2k, czy IE6SP1 z windowsupdate? (5.0 versus
6.0SP1)
Próbowałeś coś zdziałać w trybie awaryjnym?
Pisałeś, że wszystko jest czytelne i ciągłe, znaczy się, chkdsk nie
znalazł błędów? Chkdsk /r (bada nośnik) także?

To oczywiście nie rozwiąże sytuacji, ale... odpowiedź może dać pewne
wskazówki mogące pomóc w udzieleniu pomocnej odpowiedzi.
Skoro to sie stało pierwotnie podczas pracy systemu, to wirus mógłbyć
np. tylko przypadkiem, że wcisnął się akurat wtedy, ale w żadnym wypadku
nie wykluczam ściślejszego związku. Mógł się uszkodzić (nieznacznie)
dysk, np. błędu odczytu dostał sektor w bloku mieszczącym plik rejestru.
Może system próbował coś odczytać/zapisać do Rejestru, plik był zdupiony
i nie mógł?

Tyle na razie, lecę kimać, bo nic mi na razie do łba więcej nie
przychodzi.

--
LH
"Ten, kto nie ceni i nie szanuje przeszłości,