Re: msiexec

Autor: wirgo <komodka_at_spam.onet.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 18:58:03 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> In news:fdirum$2ta$1@news.onet.pl,
> *wirgo* <komodka@spam.onet.pl> typed:
>> System Windows XP SP2
> Tu masz gotowy plik http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/msi.reg
> lub pobierz instalatora wer. 3
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=889482fc-5f56-4a38-b838-de776fd4138c

Jak wyżej. Na 100% problem z rejestrem.
Nie pomogło wracanie kopii rejestru z backupu, ale jv16 zrobił sobie kopię
plików 24.09, po przywróceniu tej kopii (Ultimate Boot CD) zadziałało. Nie
jest to wina jv16, sporo po zmianach, tego samego dnia była puszczona
instalacja z .msi (sprawdzone po dacie/godzinie).

Nie mam pojęcia co zostało zmienione :), ewentualnie mogę porównać rejestry,
ale nie wiem jak (po to by napisać co było powodem).