msiexec

Autor: wirgo <komodka_at_spam.onet.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 14:26:52 MET DST

System Windows XP SP2
Szukam w necie i nie mogę znaleźć informacji o rozwiązaniu mojego problemu,
po próbie uruchomienia instalacji z dowolnego pliku .msi wyskakuje błąd:
"Nie można otworzyć pakietu instalacyjnego. Zweryfikuj czy pakiet istnieje i
czy masz do niego dostęp lub skontaktuj się...".
Pracuję na koncie administracyjnym (zresztą to samo z samego konta
Administrator). Usługa "Instalator..." jest uruchomiona, w logach nie ma nic
  konkretnego. Zainstalowana nawet "WindowsInstaller-KB893803-v2-x86" choć
pewnie niepotrzebnie.
Co mogę sprawdzić by przywrócić instalator do życia?